malinobagheera

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Malin Grotherus - 22 januari 2012 20:32

Har varit på Nina träning idag och det var jätteroligt det gick superbra och Nina tyckte att Baggen var fin. Hela lektionen tänkte vi på samling, och så tränade vi det på olika sätt. Vi red mycket galopp och så testade vi lite ur FEI programmen.I slutet gjorde vi typ 3 öknigar i trav bara för att jag skulle få kännslan av att jag måste höja formen för att få en bra ökning...

Och sen när jag ridit klart fick jag en 1/2 kaka som mamma fått på läktaren. Den var jättegod och nu har jag hittat receptet så snart finns de nog hemma :) blev tyvärr inga bilder då jag glömde kameran hemma..hehe ;)

Mums!!!!

Mumms!!!!

Kramiz på er....

..MalinoBaggen  

Presentation


Jag heter Malin Grothérus och jag har en ponny som heter Bagheera :D Jag och Bagheera tävlar i dressyr.Vårt mål är kval till SM och i bloggen kan ni läsa om hur det går för oss :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Rolig !
 Dålig uppdatering!
 Bra !
 Helt OK
 Första gången jag är inne :)
 Dålig uppdatering men bra !
 Tråkig!
 Jättebra!
 Vet inte
 ;)
 :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards